czwartek, 16 lutego 2012

Reset!

Zostaw ten świat sztuczny tak,że trawa jest zielona tylko w grach
wróć do początku, zamiast betonupoczuj budzący Cię wiatr   ...
Najpierw odstaw Red Bulla, którego pijesz z rana papierosa, po którego sięgasz też nie zapalaj
Odpuść kawę, alkohol, nie skręcaj jointów,wszystko jest dla ludzi, ale zacznij od początku..


 "Wszystko jest dla ludzi, ale zacznij od początku"Teraz już wiem ,że nie należy bezczynnie czekac na to obiecywane po burzy słońce...Czułam sie zraniona,upokorzona wiem też co znaczy cierpirc lecz teraz  z perspektywy czasu patrząc na wszystko "trzezwym" okiem dostrzegam swoja winę.Ngdy nie należy rezygnowac z marzen i własnego "ja"na rzecz drugiego człowieka.Nawet w imie tej wielkiej "miłosci".(Oczywiście jeżeli chcemy żeby ta miłość nie była toksyczna .)W tej jakże zabieganej rzeczywistosci zatrzymajmy sie na chwilę i zastanowmy sie nad swoim życiem.Zadajmy sobie podstawowe pytanie :jakie są nasze potrzeby,marzenia i plany.Starajmy sie do nich dązyć.Realizujmy się choćby robiąc malutkie kroczki.Nie stawajmy w miejscu i nie probujmy na siłe uszczęsliwiac drugiego człowieka,a przy tym również siebie..Nie tędy droga.Sama dałąm złapac sie w taka pułapke..Dobra mina do złej gry!Pomyślmy ile można udawać i wmawiać sobie ,że wszystko w jak najlepszym porządku..Do czasu.Wkońcu coś pęka i nie jesteśmy w stanie dłuzej udawac,że odpowiada nam takie życie.Zyjemy w cywilizowanym świecie,pełnym możliwosci nie dajmy sie omamic.Każdy człowiek jest indywidualnoscia trzeba umiec z tego korzystac.Teraz staram sie życ wg własnych regul.Odciełam sie od ludzi ktorzy mnie zawiedli,bez możliwości powrotu!Przejechałeś sie raz?przejedziesz i drugi.(zadajesz sobie pytanie czemu Cię ignoruję?obejrzysz sie w stecz,czy tak postepuja ludzie sobie w jakis sposob bliscy?od prawdziwych przyjaciol sie nie odwracam bo oni krzywdy mi nie zrobią nigdy!)Nie przejmuje sie zdaniem innych.Gadają i będą gadać.Ciesze sie z drobnostek,co pozwala mi bardziej docenić to co mam.Rzeczy materialne nie maja najmniejszego znaczenia.Coś jest a za chwile może tego nie być.Owszem wszystko jest dla ludzi,trzeba liznąć trochę życia ale do tego "lizania" nie należy sie przyzwyczajać.Mam garstke przyjaciól,zliczę ich na palcu jednej ręki.Niepotrzebuje  "zyczliwych".Kiedyś wybaczałam teraz pokazuje środkowy palec.Zostane sama ,trudno..ale ze świadomościa że robiłam wszystko zgodnie z własnym ja.
 
Chciałabym to wszystko wiedziec chodzby rok temu..No nic ..Uczymy się na własnych błędach.
Bez zaufania do ludzi zaczynam z czystą kartka.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz